9 februari 2014

Verjaardagstaart

Ongeveer een maand geleden vroeg mijn schoonzus of ik voor haar verjaardag de taart wilde verzorgen. Nou, dat wil ik wel :-)
Ze had me een aantal voorbeelden doorgestuurd en hier ben ik mee aan de slag gegaan.
Dit is 'm uiteindelijk geworden!
De onderste laag is gevuld met aardbeiengelei met verse aardbeien en een witte chocolade botercrème. 
De bovenste laag is gevuld met lemoncurd en een citroen botercrème.
Ik ben benieuwd wat ze er vanmiddag van vindt en uiteraard hoe de taart smaakt!
♥ Fijne zondag iedereen ♥

4 opmerkingen:

  1. Mmmmm...ziet er lekker uit..mooi gemaakt Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En, hoe smaakte de taart? Hij ziet er in ieder geval erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Hij smaakte prima :-) Natuurlijk heb ik van beide taarten geproefd.

      Verwijderen
  3. Wow, wat een prachtige taart heb je gemaakt. Echt een kunstwerkje!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.