23 februari 2015

2de Sjaal

De eerste sjaal was zo leuk om te maken dat ik er nu nog 1 heb gemaakt. Een sjaal in alleen een blauwe kleur leek mij nogal saai worden dus had ik bedacht om een aantal toeren roze en zwart erin te verwerken.

 Deze sjaal is wederom met Merino Extrafine 120 gemaakt in de kleuren lichtblauw(00152), zwart(00199) en cyclaam (00138).


Ik ben begonnen met 37 toeren blauw, daarna 3 toeren cyclaam gevolgd door 1 toer zwart. 
Vervolgens 7 toeren blauw, 4 toeren cyclaam, 2 toeren zwart, 4 toeren blauw en geƫindigd met 3 toeren zwart.


En dan mag nu die winter wel komen, ik ben er klaar voor!

Groetjes, Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jacq, hij is erg leuk geworden. Geniet ervan! Weet alleen niet of die winter nog komt....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je gelijk hebt, die winter gaat er niet meer van komen.

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.