27 juli 2015

Brillenhoes

Wij gaan regelmatig naar de film en omdat de meeste films tegenwoordig in 3D zijn hebben we ondertussen flink wat 3D brillen thuis liggen. Tegenwoordig nemen we onze eigen brillen mee wat toch weer een euro per film per persoon scheelt. Maar de hoesjes zijn nou niet bepaald leuk en het is telkens weer passen welke bril ook weer voor wie was. Ja, er zit echt wel verschil tussen de brillen.

Dus bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om een hoesje te haken waar we onze brillen in kunnen opbergen.

Ik heb ze in 2 verschillende kleuren gemaakt zodat we ze ook uit elkaar kunnen houden, dat was immers de bedoeling.

Voor deze hoes heb ik Stonewashed garen van Scheepjeswol gebruikt in de kleuren Smokey Quartz en Green Agate


Voor diegene die ook zo'n brillenhoes wil maken heb ik het patroon hier uitgeschreven. 

Groetjes, Jacqueline


1 opmerking:

  1. Wat een mooie kleuren! Handig ook, moet ik ook eens maken...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.