4 mei 2016

Ik zie groen!

Mijn moeder wilde graag een aantal kikkertjes hebben voor haar collega die kikkers spaart.
Natuurlijk wilde ik wel een aantal van die leuke groene vriendjes maken en ben direct aan de slag gegaan. Ik heb verschillende soorten garen in verschillende kleuren groen gebruikt en daarmee in totaal 5 kikkertjes gehaakt. Er zijn 3 kikkertjes gemaakt met catania garen en 2 kikkertjes met scheepjeswol stonewashed.

 

 

Mijn moeder vind ze al helemaal leuk! Nu haar collega nog.
 

Ze blijven leuk om te maken en het is een ideaal klein cadeautje als opkikkertje! Zo heb ik er mijn schoonmoeder vorig jaar ook blij mee kunnen maken toen zij in het ziekenhuis lag. Er kwam gelijk een lach op haar gezicht toen ze het kikkertje zag!! Als dat geen groot compliment is!

Fijne avond!

Groetjes, Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk!!! Daar gaan ze zeker blij mee zijn. Hoe leuk om aan je verzameling toe te voegen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een guitig stel, die zullen vast veel lol samen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke bende... Leuk zo die groene kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.