30 oktober 2017

Valerie

De afgelopen tijd ben ik in blogland wat minder te vinden en dat komt ten eerste doordat we het de afgelopen tijd best druk hebben op het werk en daardoor pas laat thuis zijn, en ten tweede omdat ik tegenwoordig alles met mijn telefoon doe en niet meer zo vaak achter de computer kruip. Het plaatsen van berichten op social media zoals Facebook en Instagram is heel handig om met de telefoon te doen. Even snel een fotootje maken en direct posten. 

Dat ik hier niet ben wil niet zeggen dat er in die tussentijd niets gemaakt is, in tegendeel, sinds het afgelopen bericht zijn er weer een aantal amigurumi's bijgekomen en ben ik ook begonnen met een nieuwe deken.

De belangrijkste amigurumi die er bij gekomen is, is natuurlijk een ontwerp van mijzelf.
Het is wedereom een varkentje geworden genaamd; Valerie
 

Het patroon is te vinden in de Etsy shop 


Ook in een niet roze kleur is Valerie erg leuk!

De rest van de amigurumi's en de het beging van de deken zal ik een latere blog laten zien. Ik beloof daar niet te lang mee te wachten.
Voor nu wens ik jullie een fijne avond en tot snel!
Groetjes, Jacqueline


2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.