14 oktober 2018

Danny de dino

Laat ik maar meteen beginnen over het weer, wat hebben we toch een heerlijk weekend achter de rug, echt een cadeautje voor deze tijd van het jaar! Wij hadden zaterdag eerst een verjaardag en zijn daarna heerlijk op het terras gaan zitten. Ik denk dat het een van de laatste keer is geweest dit jaar dus hebben we er maar extra van genoten.
Hebben jullie ook zo genoten dit weekend? 

Dit weekend ben ik ook druk bezig geweest om mijn entry voor de amigurumi contest van amigurumipatterns af te maken. 
En dit is 'm geworden! Danny de dino


Danny is een zeldzaam exemplaar onder de dinosaurussen en eigenlijk heel verlegen. 


Toch heb ik hem over kunnen halen om voor 1 keer voor de camera te verschijnen


Wat vinden jullie van Danny?

Nu maar hopen dat mijn entry geaccepteerd wordt.

Liefs, Jacqueline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.