27 oktober 2018

YumYum


 Deze week is er weer een monster uit mijn haaknaald gekropen. Het is YumYum, een patroon van DenDennis.
Begin deze week zag YumYum er nog zo uit...ik blijf het lastig vinden om mezelf er toe te zetten om alles aan elkaar te naaien. Hebben jullie daar ook zo'n moeite mee?


Maar als het beestje, en in dit geval het monstertje, dan helemaal af is vind ik het weer zo leuk!
YumYum houdt van snoep en dat is dan ook te zien :-) 


Samen met Eddy nemen ze heel mijn huis over! haha.
Wat een leuk stel monsters zijn het toch.


Nu eerst weer verder met een creatie uit het boek van PicaPau...benieuwd welke ik ga maken? Houd dan de blog of Instagram in de gaten.

Van de week heb ik te horen gekregen dat mijn dino Danny niet geaccepteerd is voor de amigurumi wedstrijd, helaas! Maar gelukkig is het patroon nu wel beschikbaar via Etsy. Dan kunnen jullie toch zelf dit leuke dinosaurusje maken.
Liefs,
Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.