22 mei 2014

Hebberig

Ik denk dat elke haakster dit wel herkent; 
Zodra er nieuwe garen of boekjes uit worden gebracht wordt ik erg hebberig. Ik begin gelijk te denken wat ik ermee kan maken en wil heel graag dat ene nieuwe patroontje hebben.

Zo ben ik heel nieuwsgierig naar de nieuwe garen Stone Washed van Scheepjeswol

Ik hoor en lees er alleen maar lovende verhalen over. En als Christel Krukkert er dan ook nog zo'n leuk tijgertje van maakt, wordt de verleiding alleen maar groter.
Nu heb ik het geluk dat ik bijna jarig ben dus jullie snappen wel wat er op mijn lijstje komt te staan! :-)
Ook het boek Amigurumi's aan het werk lijkt me helemaal fantastisch. Ook deze komt zeker op mijn lijstje te staan.
Helaas ontbreekt de tijd om al deze leuke beestje te gaan maken. Maar wat in het vat zit verzuurd niet en opslagplaats heb ik ook nog genoeg, dus kom maar op met die garen!

Fijne dag iedereen.
x Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet mooi uit. Nu maar hopen dat ze de hint door hebben voor je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou de hint is begrepen. Ziet er ook wel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha mooi! Ik heb de garen ook al aan mijn schoonmoeder doorgegeven als cadeau

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.