17 juni 2016

Veerle het varken

Al een hele tijd zit ik met het idee in mijn hoofd om zelf een leuke amigurumi te ontwerpen. De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met een aantal ideeën en uiteindelijk is dit het resultaat! 
Ontmoet Veerle het varken!!


Het is een lief klein varkentje met iets te grote oren.


Ze is gehaakt met Catania garen op haaknaald 2.5mm en is ongeveer 10cm groot. 


 Zeg nou zelf, is het geen schatje! 


 En wat een lekker kontje! ;-)



Wil je zelf ook dit leuke varkentje maken, dat kan! 
Het patroon is vanaf nu beschikbaar via deze link.

Ondertussen ben ik ook alweer begonnen met een tweede ontwerp en ik heb het gevoel dat er nog meer gaat komen. Ineens stromen de ideeën door mijn hoofd :-)

Groetjes,
Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Ik ben nu al nieuwsgierig naar de volgende :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed gedaan! Ik vind hem té schattig!
    Laat die ideeën maar komen, want dit wordt een hit denk ik ;-)
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! De volgende is al bijna klaar!
      Ik hoop ook dat het een hit wordt ;-)

      Verwijderen
  3. Echt heel mooi en schattig, je varkentje is eens anders dan we altijd zien!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!! Ben heel benieuwd naar je volgende ideeën.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo ik heb je patroon voor Veerle het varken, ga ik gebruiken om een mobile te maken voor mijn dochter die zwanger is. Maar nu staat er bij de snuit het volgende 'ga nu verder aan de andere kant van de ketting' ik weet even niet wat daarmee bedoeld wordt. Zou je mij kunnen helpen . Alvast veel dank Angela Hoedt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag, je haakt een ketting van losse en daarom heen ga je vaste haken. Eerst een aantal aan de ene kant van de ketting, 3 vaste in de laatste losse en daarna ga je verder op de andere kant van ketting. Ik hoop dat het zo duidelijk is.

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.