2 maart 2018

Een sjaal voor Valerie

Valerie is mijn laatst ontworpen varkentje en ik vond dat zij met dit koude weer wel een lekkere sjaal verdiende. 
Met een bolletje Drops Fabel en de haakbijbel onder mijn arm ging ik op zoek naar een mooi patroont voor de sjaal. De parelsteek leek me wel een mooi steek en zo begon ik op een zondagmorgen aan de sjaal. Gelukkig is het een sjaal voor een amigurumi en was ik dan ook in de middag alweer klaar ;-)


Er moesten natuurlijk ook franjes aankomen, dat hoort nou eenmaal bij een sjaal!

Met de sjaal vind ik het een nog leuker varkentje geworden.

Wil je nu zelf ook dit varkentje maken hop dan even naar mijn Etsy shop. 

3 opmerkingen:

  1. Awww I commented on your other page, but this little pig in his scarf is so cute too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja, die sjaal kan ze gebruiken! Gelukkig is het momenteel goed aan het dooien hier, eindelijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.