11 maart 2018

Handlettering

Af en toe verlaat ik het haken voor een andere hobby, namelijk handlettering.
Op Pinterest doe ik veel inspiratie op voor leuke quotes en tekeningen en als ik dan even een keer geen zin heb om te haken trek ik mij terug op de hobby kamer en pak ik mijn tekenen spullen erbij.


Het is maart en wat heb ik zin in de lente!


En hoewel het vandaag echt weer is om binnen te zitten en de hele dag te gaan hobbyen hebben we voor vandaag toch andere plannen. Straks ga ik eerst een lekkere pompoensoep maken en vanmiddag gaan we naar de film en uiteraard daarna eten bij Happy Italy
Fijne zondag!


2 opmerkingen:

  1. Mooi schrijf- en tekenwerk.

    Veel plezier vandaag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een superleuke dag! Je handlettering ziet er heel goed uit en ik heb ook enorm veel zin in de lente. Jammer genoeg geven ze weer even een beetje winter de volgende dagen :-(
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.