27 januari 2019

Ein-de-lijk die hexagons


De afgelopen weken is er van het haken niet heel erg veel gekomen Veel aan het werk, 's avonds veel afspraken en in het weekend hebben we ook allemaal leuke dingen gepland. 

Maar dat wil niet zeggen dat ik niets heb gemaakt.

In de afgelopen weken is er weer een mooie creatie van PicaPau uit mijn haaknaald gekropen, dit keer Harry de wolf.



Dit is al het vierde karakter uit het boek. Ondertussen begint mijn PicaPau familie te groeien.


Naast de amigurumi's ben ik ein-de-lijk ook weer eens verder gegaan met de stapel hexagons die ik had liggen.

Ik ben hier ooit eens aan begonnen een vakantie of 5 geleden ;-)
Toen nog niet echt met een doel of idee wat het moest gaan worden. 

Vorige week vond ik het wel eens tijd worden om hier over na te denken en ben ik ze aan elkaar gaan haken, hier was ik niet echt tevreden over en besloot ik een witte rand aan elk van de hexagons te haken en ze dan aan elkaar te maken. Dit vond ik een veel beter en mooier resultaat. 


Mijn wit was op dus moest er eerst een paar bolletjes wit besteld worden. Toen deze binnen waren kon ik verder met het haken van de randen en het aan elkaar haken van de hexagons.

Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee en ga hier zeker mee verder tot de deken weer groot genoeg is om er lekker onder te kruipen!


Natuurlijk ging de foto's maken niet zonder het bijzijn van onze nieuwsgierige kat. 
Wat een schat ik het toch! 


Wat vinden jullie tot nu toe van het resultaat?

Groetjes, Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.