3 januari 2019

Happy New Year!

Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2019! 
Ik wens iedereen een mooi, gezellig, gezond en creatief jaar toe.

Ik zag dat de laatste post alweer van eind oktober was, sindsdien zijn er heel wat creatieve werkjes bij gekomen.  

Laten we in volgorde beginnen.
Begin november heb ik uit het leuke en zeer populaire boek van Pica Pau de panda gemaakt.


Het blijven echt leuke patronen om te maken, zoals vele met mij ben ik ook groot fan van haar patronen en creatief. En ik kan je verklappen dat ik nu alweer met het volgend karakter bezig ben. Maar daar later meer over.
 

Begin november ben ik samen met een vriendin naar de kreadoe geweest. 
Het was een zeer gezellige en geslaagde dag waarbij we ons nog redelijk hebben weten in te houden ;-)
Het enige dat ik heb gekocht zijn garen om Miss Wooly te maken. Een patroon van Woolytoons dat al heel lang op mijn verlanglijstje staat om te maken. 
Ik heb hiervoor Charming bolletjes van Yarn and Colors gekocht. 


  Het gaat niet snel maar ondertussen is er toch al een klein stapeltje onstaan. 
Zo af en toe haak ik een paar bloemen, span ik ze gelijk en ga ik weer verder met de volgende. 


Vervolgens had ik ook al heel lang een onafgemaakt project liggen, een deken. 
Ik had deze deken bedacht voor mijn schoonzus maar het kwam er maar niet van om 'm af te maken.
Op een gegeven moment vond ik het wel eens tijd dat ook dit project een keer afgemaakt moet worden dus heb ik de bollen stylecraft er weer bij gepakt en ben ik begonnen. 
Uiteindelijk is het me gelukt om de deken nog vóór de kerst de deken af te krijgen. Het was moeilijk om 'm af te staan want ik vind 'm zelf ook errug mooi!

Met kerst heb ik haar de deken cadeau gedaan en gelukkig was zij er ook erg blij mee. Het zijn echt haar kleuren! 

Op 2de kerstdag ben ik aan mijn laatste project van het jaar begonnen. 
Op Instagram zag ik een keer een fantastische versie van Bange Eddy, uit het boek Amigurumi Monsters, voorbij komen. De persoon in kwestie had deze in zwart stonewashed garen gemaakt. Omdat ik Eddy al een keer heb gemaakt besloot ik niet Eddy maar Walt in het zwart te maken. En wow, wat heeft dat goed uitgepakt! 



Ik vind 'm echt geweldig in deze kleuren! Wat vinden jullie van Walt?  



Tot slot wil ik met jullie mijn jaaroverzicht nog delen. 
Het was een fantastisch creatief jaar en ik hoop dat 2019 net zo mooi wordt! 
 

Wat was jullie mooiste creatie van 2018?

Liefs, Jacqueline 


1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.