1 juli 2015

Het is gewoon te warm

Jullie zijn het toch wel met me eens dat het echt te warm is om nog aan de deken verder te gaan?

Met ruim 30 graden buiten en een kleine 25 graden binnen heb ik toch maar mijn deken opzij gelegd en ben ik verder gegaan met de garen die ik afgelopen zaterdag bij het Wolplein inspiratiecentrum heb gekocht. Ik ben begonnen aan een project wat meer bij deze hitte hoort, Carl de cactus.


Zo onder de zonneluifel in de schaduw is het nog redelijk te doen en met een verfrissend drankje haken we vrolijk door :-)

ps. Sinds kort heb ik ook een Facebook pagina. Kom je daar ook een kijkje nemen?

Groetjes, Jacqueline

6 opmerkingen:

  1. Ik snap het volledig, een perfect excuus om aan een ander project te beginnen :-) Heel leuk die cactus Lalylala!
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met je eens. En Carl ziet er leuk uit. Ben benieuwd hoe hij gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anders ik wel! Het is best fijn garen dus het werkt heel anders dan wat ik tot nu toe gewend ben.

      Verwijderen
  3. Haha een deken is momenteel inderdaad niet nodig!
    Dat ziet er mij en leuk projectje uit en een zeer zacht garen!
    Veel liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet heel erg wennen aan het garen maar het ziet er wel mooi uit! Ben tot nu toe erg tevreden.

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.