6 mei 2015

Het schiet al aardig op

Na 1,5 week geleden opnieuw te zijn begonnen schiet het al aardig op met mijn kleed. Elke dag komen er een aantal toeren bij en zo langzamerhand begint het kleed vorm te krijgen.

 Het gaat een stuk sneller dan met de halve vasten waarmee ik het kleed eerst maakte. Ik ben nog steeds blij met de keuze voor de granny stripes, het haakt lekker weg en voelt gewoon veel beter aan.


Ik ben al aardig door mijn wol heen dus binnenkort maar weer een bestelling plaatsen.


 Nu maar weer snel verder.

Groetjes, Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Hij wordt leuk!! De kleuren zijn mooi!! Ben benieuwd naar eindresultaat.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ik ben er tot nu toe ook tevreden over. Snel verder haken ;-)

      Verwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie. Je hebt al een flink eind gehaakt. Nog even doorhaken en je kunt het eindresultaat laten zien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ik hoop snel het eindresultaat te kunnen laten zien

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.