20 mei 2015

Vos

Naast de flamingo en de twee uilen is nu ook de vos uit de haaknaald gekropen. Nog zo'n mooie creatie uit het boek; gehaakte wilde dieren van Vanessa Mooncie.
Deze vos heb ik gehaakt met Phildar Partner 3,5 in de kleuren: Curry (0155), Noir (0067) en Ecru (0132).


In plaats van 5 wimpers te borduren heb ik het er bij 3 gehouden. Dit vind ik net iets mooier. 


Ondertussen heb ik ook weer nieuw garen voor mijn deken in wording, maar de deken moet nog even wachten want de komende week wordt er niet gehaakt.

We hebben nu vakantie en gaan er even tussenuit, we gaan heerlijk genieten in de stad van de liefde, Parijs!!
 Wat we meestal meenemen op een stedentrip zijn de 100% boekjes, ik vind het ideale boekjes om mee te nemen, er staan mooie wandelingen in, altijd inclusief een goede duidelijke kaart en de leukste tips voor de lekkerste restaurantjes, leukste winkels en mooiste bezienswaardigheden.

 

Ik geloof dat de weersvoorspellingen goed zijn dus kom maar op met die Eiffeltoren.
Ik heb er zin in!!

Groetjes, Jacqueline


10 opmerkingen:

  1. Die leukerd moet ik ook eens gaan maken! <3
    Geniet van jullie vakantie :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel benieuwd naar jouw versie. We gaan zeker genieten van de vakantie, dank je wel!!

      Verwijderen
  2. Leuk, die vos is echt super hé!!! Ik ben benieuwd of je nog diertjes uit dat boek gaat haken!
    Fijne vakantie!
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil ook nog heel graag het hertje uit het boek maken. Maar eerst maar eens verder met mijn kleed.
      Dank je wel.

      Verwijderen
  3. Ook deze is superleuk geworden.
    Heel veel plezier in Parijs!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zo leuk! Hij staat ook hoog op mijn lijstje. Eerst wil ik nog de uil en het hertje maken en dan deze! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! De uil is ook erg leuk om te maken en het hertje staat ook nog op mijn lijst.

      Verwijderen
  5. Your Fox is great! I love it :) I saw it in your last post with packing suitcase via Annemarie's Haakblog, but here I can admire him better.
    Wish you good trip and lot of time for crocheting :-)

    lalkacrochetka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Jacqueline. Wat een leuke vos heb je gehaakt. Mag ik vragen hoeveel bollen van iedere kleur en met welke haaknaald? Ik vind je blog trouwens helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.