6 juni 2015

Verwend

Gisteren was mijn verjaardag maar zoals ik al in een eerder bericht vermeldde kregen we afgelopen zondag de familie op bezoek. Ik ben goed verwend afgelopen zondag! Zo kreeg ik weer een aantal mooie haakboeken, het nieuwst boek van Tess Gerritsen, een handig boekje over New York en ook nog een Oil Infuser. Hiermee kan je zelf de lekkerste oliën maken. Ik ben een gelukkig mens ♥


Ook kreeg ik van mijn zwager de vraag of ik al eens een Minion had gehaakt. Jazeker! Deze heeft mijn vriend op het werk staan :-), en of ik er ook één voor hem en één voor een vriend voor hem kan en wil maken. Maar natuurlijk!


 Dus het kleed blijft nog even liggen want er gaan Minions gehaakt worden. 

Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Alsnog gefeliciteerd!! Zie dat je goed verwend bent!! Leuke boekjes!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.