9 september 2018

To the point

Ok, let's get to the point...mijn sjaal is af! 
Het begin was lastig met dat pluizig garen maar na een paar toeren had ik de slag te pakken en ging het vanzelf. 
Ik ben zo blij met de gekozen kleuren en word er helemaal vrolijk van!


Wat vinden jullie van de sjaal?
 

Omdat ik zelf zeer tevreden en blij ben met de sjaal heb ik andere kleuren uitgekozen en gaat er nog een 'to the point' sjaal komen. Ook hier heb ik zin in om aan te beginnen.



Als je ook deze sjaal wilt maken hop dan even naar de blog van Happy in Red en ga aan de slag!

Voordat ik aan de nieuwe sjaal kan beginnen had ik nog eerst een ander projectje tussendoor. 
Mijn collega had ergens op internet vissenkommen gezien met gehaakte visjes erin en vond het wel een leuk idee voor op ons kantoor.
In 2 avonden heb ik 5 visjes gehaakt en afgelopen zaterdag de stad in geweest om weckpotten en grind te halen. 
Het patroon van de visjes vond ik op de blog van Ilse Kleijer. De vin bovenop heb ik zelf bedacht.


2 van de 5 vissenkommetjes zijn al klaar.  

Super cute toch?

Oh en van de week kwam de postbode met wel een heel mooi cadeau!
Ik kocht vorige week deze pennenetui van Gusti Leer en oh wat ist ie mooi!! 
Zo handig om alle haaknaalden en andere benodigdheden bij elkaar te hebben. 



Waar bewaren jullie je haaknaalden?

Fijne zondag nog!
Liefs, Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaal! Heel chique door het dunne garen, vrolijk door de kleuren.
    Gaaf je aquariums! Ik hoop dat ze het goed krijgen op kantoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooie sjaal!!!!
    En die visjes zijn ook prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.